وبلاگ
$ وبلاگ طرفداران زد بازي $
$ وبلاگ طرفداران زد بازي $
همه چيز درباره زد بازي
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, توسط كسري كاظمي |

تکست آهنگ دروبازکن در ادامه ی مطلب

اینترو:
زد بازي

کروس :
در و باز کن بیام ببین من چه شکلیم ، بدون تو !!

ورس 1:
نزار فاصله بیاد بخواد بینمون بمونه // بدون عشقمون گرونه توی تهرونه یدونه
توی فکرمون می مونه بودیم شیطون و دیونه // شاید عیبمون این بوده موندیم امروز و بی خونه
روی الکل و سیگار گرفتم لااقل من تورو 30 بار // موندم هر صبح و بیدار
سراغتو گرفتم من از در و دیوار // ولی خبری نبود می خوام مغزم و چیکار
وقتی نمی دونم کجای این دنیا گمی // هنوزم با منی یا که جدا شدی
اینا تقصیر منه دلامون نزدیک همه // بخاطر منه بینون انگیزه کمه
نمی دونم من دیگه فرق خوب و بد و // واسه فهمیدنشم راه دور و نرو
فقط برو اگه می خوای ازم صدمه نبینی // چون که آشتیم کنیم حتی صد دفعه همینیم ...

کروس :
در و باز کن بیام ببین من چه شکلیم ، بدون تو !!

ورس 2 :
خیلی جالبه که راجع به من راجع به تو // بخونم بجای راک ان رول و آبجو کوک
ولی می خونم ازت حالا تا بشه شوک // هر کی می گه جی جی نداره لیاقتشو
چون هر چی ک . س بود کردم چس دود // ولی هیچکی رو نمی خوام تو تختم جز اون
تو با فکرت الان و همیشه بام // برا دنیا جی جی برا تو علیرضام

ورس 3 :
تا دستات خونی تر نشه // تا چار تا لیوان پرت نشه
جهنمه واسه ما // تو می خوابی من می رم بیرون می شم پادشاه
واست خوندم قبل صبح // چشات باز و بسته شد
وقتی عکسات بود تو قابشون // خوب بود حالمون می شدی با یه بوسه آروم با اون
خنده هات که با دقیقه ها می رن // خواب و بیداری وقتی پیاده راه می رم
از سر بی حس تا پا
من به جای تو می رم تو بمون اینجا ، بمون اینجا

پل :
هر بار هر جا تنهام // یادم می یاد اون موقع که یکی دیگه بودم
100 بار دعوا می کردیم هربار // می گفتی نمی تونم وقتی ازت خیلی دورم
چون برات یکی بودم ...

کروس :
در و باز کن بیام ببین من چه شکلیم ، بدون تو !!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.


ساعت فلش


بزرگترين مرجع کد آهنگ

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس